Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami paragonem lub kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Dom Artystyczny Renata Ślusarska-Szczepanik
ul. Grunwaldzka 21
95-100 Zgierz



Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Proszę pamiętać, że te warunki nie dotyczą przedsiębiorstw, a także towary modyfikowane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi z uwagi na włożoną w nie dodatkową pracę. W razie pytań zapraszamy do kontaktu.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij całość na adres: 

Dom Artystyczny Renata Ślusarska-Szczepanik
ul. Grunwaldzka 21
95-100 Zgierz

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl