Najczęściej zadawane pytania FAQ
  1. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA PRODUKTÓW W DOM ARTYSTYCZNY?

    # od 7-10 dni w przypadku produktów na zamówienie
    # patchworki szyte są zgodnie z podanym terminem 4-6 tygodni
    # w przypadku produktów ze statusem 2-3 dni oznacza to, że produkt jest dostępny od ręki

  2. JAKIE SĄ SPOSOBY DOSTAWY?

    #kurier dpd, paczkomaty inpost

  3. JAKIE SĄ MOŻLIWE FORMY PŁATNOŚCI?

    #przelew on-line, przelew tradycyjny, pay-pal, blik

  4. JAK ZAMÓWIĆ PRODUKT Z OPCJĄ "TYLKO NA ZAMÓWIENIE"?

    #gdy na stronie nie ma odpowiednich wymiarów produktu lub jego rodzaju, prosimy o kontakt mailowy: biuro@domartystyczny.pl lub telefoniczny 606 930 984

  5. JAKIE TKANINY SĄ UŻYWANE NA PRODUKTY LNIANE, A JAKIE NA BAWEŁNIANE?

    #100% len produkcji europejskiej, tkaniny bawełniane premium z certyfikatem OEKO-TEX

  6. JAKA JEST GRAMATURA/WAGA LNU Z KTÓREGO SZYTE SĄ PRODUKTY?

    #130 g/m2 160 g/m2, 185 g/m2, 210 g/m2 i grubsze w zależności od rodzaju produktu

  7. JAK WYBRAĆ ROZMIAR ODZIEŻY LNIANEJ CZY PATCHWORKOWEJ?

    #podane na stronie wymiary dotyczą ubrań rozłożonych na płasko

  8. Z JAKICH TKANIN SZYTE SĄ NARZUTY PATCHWORKOWE?

    # z tkanin bawełnianych premium, popeliny bawełnianej, muślinu bawełnianego, a także z tkanin, z drugiego obiegu

  9. JAKIEGO RODZAJU WYPEŁNIENIA STOSOWANE SĄ W NARZUTACH LNIANYCH I NARZUTACH PATCHWORKOWYCH?

    #wypełnienia bawełniane, bambusowe, konopne, a także syntetyczne silikonowe i poliestrowe

  10. JAKIE PRODUKTY NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI?

    # produkty na zamówienie wykonane wg specyfikacji Klienta 
    # produkty z widocznymi śladami użycia, prane, noszone

  11. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI ZA GRANICĘ?

    #tak, wysyłka na terenie UE na cały świat, w tym przypadku prosimy o kontakt mailowy: biuro@domartystyczny.pl
    cennik ustalany jest indywidualnie w zależności od gabarytów i kraju, do którego wysyłana jest przesyłka

 12.  JAK PAKUJEMY NASZE PRODUKTY?

#w trosce o środowisko staramy się w jak największym stopniu ponownie wykorzystywać kartony czy opakowania np. foliopaki, produkty zapakowane są w lekki papier czy bibułę, a następnie pakowane  i przygotowywane do wysyłki. Staramy się nie zaśmiecać paczek liścikami czy ulotkami. Kupując produkty Dom Artystyczny otrzymacie niezbędne minimum (etykieta, paragon, faktury wysyłamy mailem).

Dbamy także o to by ponowne wysyłane paczki mogły jeszcze posłużyć kolejnym wysyłkom. Dzięki tak zakmkniętemu obiegowi opakowań zmniejszamy zużycie materiałów pakowych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl